MENÜ

SIKÇA SORULAN SORULAR

İade ve Değişimler
Hesabım
Siparişler
Sipariş iptali
Ödeme
Ürün Teslimatı
Genel Bilgilendirmeler
Mağazalar
Love Your Body Club Ayrıcalıklar Kulübü
 

İade ve Değişimler

1. İade politikanız nedir?

İade Politikamız, müşteri memnuniyeti ilkemiz gereği 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve 27 Kasım 2014 tarihli Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik ile diğer ilgili kanun ve yönetmelikler kapsamında düzenlenir. Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade edebilir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

2. Paketini açtığım ürünü iade edebilir miyim?

Ürünün tahrip edilmemiş, orjinal paketi, kutusu, ambalajı hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması ve varsa size gönderildiği gibi kendi özel kutusunda geri gönderilerek iade edilmesi gerekmektedir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

3. Online olarak aldığım bir ürünü nasıl iade ederim?

Ürünü teslim aldıysanız, ürün ile birlikte teslim edilen faturanın arkasında yer alan İade Talep Formunu eksiksiz olarak doldurmanız ve iade edeceğiniz ürün(ler)i Yurtiçi Kargo The Body Shop İade Kodu ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. The Body Shop İade Kodu belirtilerek Yurtiçi Kargo ile yapılan iadelerinizde kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır. 

The Body Shop Yurtiçi Kargo İade Kodu:  339950883-DHL LOJİSTİK HİZ. A.Ş.-THE BODY SHOP

İade edilecek ürünün tahrip edilmemiş, orjinal paketi, kutusu, ambalajı hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması ve varsa size gönderildiği gibi kendi özel kutusunda geri gönderilerek iade edilmesi gerekmektedir.

Eğer ürünün faturası kurum adına düzenlenmiş ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, ‘Ürün Birim Fiyatı +  KDV” şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

4. Siparişimi teslim aldım; fakat teslim edilen ürünler doğru değil. Nasıl iade edebilirim?

Konu ileilgili olarak 0 850 622 9 827  Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

5. The Body Shop Yurtiçi Kargo İade Kodu nedir?

The Body Shop Yurtiçi Kargo İade Koduürünlerinizi iade etmek istediğiniz takdirde Yurtiçi Kargo şirketi yetkililerine vermeniz gereken koddur. Ürünlere ait kutunun üzerine Yurtiçi Kargo şirketi yetkilisi tarafından kolayca görünecek, okunacak ve silinmeyecek şekilde belirtmeniz gerekmektedir. Bu kodu verdiğiniz takdirde, kargo ücreti tarafımızdan karşılanacak ve ayrıca iade adresi bilgisi vermenize gerek kalmayacaktır.

The Body Shop Yurtiçi Kargo İade Kodu:  339950883-DHL LOJİSTİK HİZ. A.Ş.-THE BODY SHOP

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

6. Ürünümü iade etmek istiyorum. Müşteri hizmetlerine konu ile ilgili bildirim yaptım. Ne kadar zaman içerisinde ürünleri kargoya vermek zorundayım?

Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade edebilir.

Ancak iade talebinizin tarafımıza ulaştırıldığı tarihten itibaren 10 gün içerisinde siparişlerinizi iade etmeniz gerekmektedir. İade edilen ürünün kargo bedeli, Yurtiçi Kargo’yu tercih etmeniz ve iade kodunu belirterek göndermeniz halinde tarafımızdan karşılanacaktır.

The Body Shop Yurtiçi Kargo İade Kodu:  339950883-DHL LOJİSTİK HİZ. A.Ş.-THE BODY SHOP

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

7. İnternet sitenizden aldığım bir ürünü mağazanızdan iade edebilir miyim?

The Body Shop internet sitesi üzerinden yapılan alışverişler The Body Shop mağazalarına iade edilemez.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

8. İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edilmektedir. Ürünün yasal süre içerisinde tarafımıza ulaştırılmış olması kaydıyla iade işleminiz talep tarihinden itibaren 14 gün içerisinde tamamlanır. Kabul edilen iadelerin ücretleri de yine bu süre içerisinde olmak koşulu ile bankaya iletilmektedir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve thebodyshop.com.tr’nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

9. Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?

Taraflarca aksi yazılı olarak kararlaştırılmadıkça, Alıcı aşağıdaki Ürün/hizmet(ler)e ilişkin olarak, kullanılmamış olsa dahi, kanunen cayma hakkını kullanamaz:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcının kontrolünde olmayan Ürün veya hizmetler,

b) Alıcı’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler (üzerinde değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler),

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler,

d) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış ve iadesi sağlık-hijyen açısından uygun olmayan ürünler,

e) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,

f) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce Alıcı’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetler.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

10. Kampanyalı ürünlerin iadesi nasıl yapılmaktadır?

Kampanyalı ürünlerin iade edilmesi durumunda, her türlü indirim ve/veya her türlü ödül puanı vb. gibi kampanya şartları ortadan kalkacaktır.

11. İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Ürün(ler)inizin iadesinde, ürün ile birlikte teslim edilen faturanın arkasında yer alan İade Talep Formunu eksiksiz olarak doldurmanız ve iade edeceğiniz ürün(ler)i Yurtiçi Kargo The Body Shop İade Kodu ile birlikte gönderdiğiniz taktirde kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır.

12. Ürün iadelerinde kargo bedelini geri alabilir miyim?

Aynı siparişe konu tüm ürünlerin iade edilmesi halinde, kargo bedeli  tarafınıza iade edilecektir.  

 

Hesabım

1. Sipariş geçmişimi nerede bulabilirim?

Siparişlerinizi internet sitemizi kullanarak istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz. Sadece aşağıdaki adımları takip ediniz:

1.       Web sitemize giriş yapın ve sayfanın en üzerindeki “Hesabım” kısmına tıklayın.

2.       Sayfanın solundaki “Siparişler” linkine tıklayın. Burada sipariş geçmişlerinizi görebilirsiniz.

Siparişlerinizi takip edebilmek için, siparişinizi verdikten sonra size gönderdiğimiz Sipariş Onay E-postasını kontrol etmeniz gerekecektir. E-posta içerisinde siparişlerinizi takip edebilmeniz için gerekecek bir link ve takip numarası olacaktır. Bunları e-postanın içerisinde bulduktan sonra, lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz.

1.       Sipariş Onay e-postanızdan Takip Numarası’nı kopyalayın ve aynı e-postanın içindeki linke tıklayın- bu sizi kargo firmamızın web sitesine yönlendirecektir.

2.       Kargo firmasındaki talimatları takip edin ve istenilen yere Takip Numarası’nı yerleştirin.

3.       Sonrasında kargo firması siparişinizin durumu ile ilgili bilgileri sayfasında gösterecektir.

2. Üyelik Bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

www.thebodyshop.com.tr adresinden hesabınıza giriş yaptığınız takdirde “Hesabım> İletişim Detayları” kısmında üyelik bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.

3. Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

  1. Üye giriş ekranında “şifremi unuttum” linkine tıklayın.
  2. E-posta adresinizi yazarak size gelecek şifre sıfırlama e-postasındaki adımları takip edin.

veya konu ileilgili olarak 0 850 622 9 827   Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

4. Şifremi nasıl değiştirebilirim?

  1. Web sitemize giriş yapın ve sayfanın en üzerindeki “Hesabım” kısmına tıklayın.
  2. Sayfanın solundaki “Şifre Değişimi” linkine tıklayın. Ve ekrandaki adımları takip edin.

veya konu ileilgili olarak 0 850 622 9 827   Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

5. Nasıl üye olabilirim?

Thebodyshop.com.tr’nin ana sayfasındaki “ÜYE OL” linkine tıklayarak, üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

6. Artık ileti/bülten almak istemiyorum, nasıl iptal edebilirim?

İnternet sitemizi kullanarak veya sizinle paylaşılan iletilerdeki yönlendirmeler doğrultusunda dilediğiniz zaman üyelikten çıkabilirsiniz. İnternet sitemize üye iseniz sitemize gelip hesabınıza giriş yaparak aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

  • Sayfanın üst bölümünde bulunan “Hesabım” linkinin üzerine tıklayın.
  • “Bilgilendirme Seçenekleri” linkine tıklayın ve tercihinizi belirleyip kaydedin.
  • Herhangi bir zamanda bildirimlere yeniden üye olmak isterseniz, sadece bu bölüme gidin ve ilgili kutucukları işaretleyerek “Kaydet”e tıklayın.

B. Internet sitemize üye değilseniz elektronik posta listesinden çıkmak için sizinle paylaşılan elektronik postadaki linki tıklamanız, SMS listesinden çıkmak için ise size iletilen SMS’teki yönlendirmeleri uygulamanız yeterlidir.

Yukarıdaki yönlendirmeleri uyguladığınız takdirde markamız ve kampanyalarımız ile ilgili iletiler tercih etmediğiniz kanallardan tarafınız ile paylaşılmayacaktır.

7. Neden The Body Shop® hesabına ihtiyacım var?

Sipariş verebilmek için The Body Shop® hesabınız olması gerekmiyor, dilersiniz siparişlerinizi misafir olarak da oluşturabilirsiniz. Sadece “Misafir olarak devam et” seçeneğine tıklayın; siparişinizi oluşturabilmemiz için gerekli olan temel detayları girmeniz yeterlidir. Ancak The Body Shop® hesabı oluşturmanız, alışverişinizi tamamlamak için geri geldiğinizde sizin için daha kolay olması anlamına gelmektedir. Sadece belirlediğiniz e-posta ve şifre ile birlikte giriş yapmanız gerekmektedir ve adresiniz gibi detaylarınız saklanmaktadır. 

8. Hesabımı nasıl silebilirim?/Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabınızı silmek için lütfen “Bize Ulaşın” sayfasını kullanarak veya 0 850 622 9 827  no.lu numaradan arayarak bizimle iletişime geçin.

9. Kişisel bilgilerim güvende mi?        

Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır.

 

Siparişler

1. Telefonla sipariş verebilir miyim?

Siparişlerinizi sadece internet sitemiz üzerinden oluşturabilirsiniz. Telefon kanalıyla sipariş verme uygulamamız bulunmamaktadır. 

2. Siparişimin başarıyla tamamlandığını nasıl öğrenebilirim?

Siparişinizin tamamlandığından şu şekillerde emin olabilirsiniz:

  • Ödeme onayını verdikten sonra karşınıza gelen ekranda siparişinizin onaylandığını ve sipariş numaranızı görebilirsiniz.
  • E-posta adresinize gönderilen Sipariş Onay E-postasını görebilirsiniz.
  • siteye üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım > Siparişlerim” sayfası altında siparişinizin durumunu ve detaylarını görebilirsiniz.

3. Siparişimin onaylandığını belirten e-postayı neden almadım?

Konu ileilgili olarak 0 850 622 9 827  Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

4. Sitenize üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Alışveriş yapabilmek için The Body Shop® hesabınız olması gerekmiyor, dilersiniz siparişlerinizi misafir olarak da oluşturabilirsiniz. Sadece “misafir olarak devam et” seçeneğine tıklayarak; siparişinizi oluşturabilmemiz için gerekli olan temel detayları girmeniz yeterlidir. Dilerseniz bültenlerimize üye olarak size özel kampanya ve promosyonlarımızdan haberdar olabilirsiniz.

5. Aradığım ürün stoklarınızda kalmamış gözüküyor ne yapabilirim?

Aradığınız ürüne mağazalarımızdan da ulaşabilirsiniz. Size en yakın The Body Shop mağazasına ulaşmak için “Mağaza Ara”ya tıklayın.

6. Kullanım koşulları ve şartlarınızı nerede bulabilirim?

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi Kullanım Koşulları ve Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

7. Nasıl sipariş verebilirim?

Ürün siparişi verilirken, ürün(ler)e ait bilgiler (özellikleri,ürün kodu, fiyatı vb.) ürün sayfasında yer alır. Sipariş sepetinin (Sepetim) onaylanması aşamasında Sipariş Özeti (Ürün bilgisi, ürün adedi, fiyatı ve kargo ücreti) görüntülendikten sonra Sipariş Onay butonuna tıklanır. Teslimat adresi (posta kodu, adres ve telefon vb.) ile ilgili alanlar doldurulduktan sonra, ödeme bilgileri kısmında ödeme seçenekleri seçilir ve kart bilgileri girilir. Bu aşamada satın alma özeti kullanıcı tarafından görüntülenerek ön bilgilendirme formu ve mesafeli satışlar sözleşmesi alanları okunduktan sonra onaylanır. Daha sonra e-posta adresinize siparişiniz ve ödeme bilgilerinizin onaylandığına dair bir e-posta gönderilir. Bu e-postanın içerisinde sipariş bilgileri (ürün kodu, ürün adedi, mesafeli satış sözleşmesi vb.) ve gerekiyorsa e-fatura linki yer alır.

8. Neden mağazalarınız ile internet arasında bazen farklı kampanyalar oluyor?

Mağazalarımız ve internet sitemizden yapılan alışverişler iki farklı satış kanalı olup thebodyshop.com.tr'de sunulan kampanyalar mağaza ile bazen farklılık gösterebilmektedir. Kampanyaları kaçırmamak için Ticari İleti Onayı vererek, The Body Shop'tan gönderilen e-posta/SMS’leri takip edebilir veya sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

9. Siparişimi verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Kargonuz, sipariş esnasında girdiğiniz adrese teslim edilmektedir ve bu adres sonradan değiştirilemez. Adresinizi girerken hatalı girdiyseniz küçük düzeltmeler için 0 850 622 9 827 Müşteri Hizmetlerimizi arayabilirsiniz, fakat farklı bir adrese teslimat talebiniz kabul edilememektedir.

10. Siparişleri birleştirebiliyor muyum?

Sipariş birleştirme işlemi yapılamamaktadır. Dilerseniz önceki siparişlerinizi iptal edebilir ve siparişlerinizi topluca oluşturabilirsiniz.

 

Sipariş iptali

1. Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargoya teslim edilmemiş olması gerekmektedir. Siparişinizi iptal talebiniz ile ilgili olarak 0 850 622 9 827  Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

2. Ürünler kargoya verildikten sonra siparişi iptal etmem mümkün mü?

Siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargoya teslim edilmemiş olması gerekmektedir. Siparişiniz kargoya teslim edildiyse, ürünleri teslim aldıktan sonra tarafımıza iade talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

3. Siparişimde nasıl değişiklik yapabilirim?

Satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır.

Sipariş değişiklik talebinizle ilgili olarak 0 850 622 9 827  Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek siparişinizi iptal ettirebilirsiniz. Ürünlerinizin kargoya teslim edilmemiş olması durumunda, değişiklik talebiniz üzerine siparişinizin tamamı iptal edilir.

Ancak siparişiniz kargoya teslim edildiyse, ürünleri teslim aldıktan sonra tarafımıza iade talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

4. Sepetimdeki ürünleri değiştirebilir miyim?

Sepetinizdeki ürünlerde değişiklik yapabilirsiniz, ancak satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır.

5. Sipariş iptallerinde kargo bedelini geri alabilir miyim?

Siparişinizin iptal edilmesi halinde, kargo bedeli  tarafınıza iade edilecektir. 

 

Ödeme

1. Ödemem neden reddedildi?

Ödemelerinizin reddedilmesinin başlıca sebepleri şunlardır: Kredi kartı/banka kartı bilgilerinin yanlış girilmesi, kredi/banka kartı limitinin yetersiz olması, vb. Konu ile ilgili detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.

2. Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim ?

Ödeme seçenekleri olarak kredi kartı ve banka kartı kullanabilir ve alışverişlerinizi tercih etmiş olduğunuz ödeme şekliyle tamamlayabilirsiniz.

3. Havale ve EFT ile ödeme yapabilir miyim?

Havale ve EFT ile ödeme yapılamamaktadır.

4. Siparişim alındığında ödeme bilgilerimi değiştirebilir miyim?

Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra ödeme bilgileri değiştirilememektedir.

5. Promosyon kodu kullanım kuralları nelerdir?

www.thebodyshop.com.tr sitesinde kullanılmak üzere müşterilere promosyon kodu verilerek sunulan kampanya ve teklifler sadece online alışverişlerde  kullanılabilir. Promosyon kodu iletisinde paylaşılan  kampanya kullanım koşulları ve geçerlilik tarihi esas olmakla birlikte aksi belirtilmedikçe farklı kampanyalar ile birleştirilemez.  Promosyon kodunun alıcı tarafından kaydedilmesi/saklanması gerekmektedir.  Aksi hallerde www.thebodyshop.com.tr  promosyon kodunun kullanılamamasından sorumlu değildir. Her bir promosyon kodu tek seferde yapılacak alışverişlerde sadece 1(bir) kez kullanılabilir.  Promosyon kodu kullanılarak oluşturulan siparişlerin iptal veya iadesinde promosyon kodu kullanılmış sayılır, aynı kod tekrar kullanılamaz / yeniden tanımlaması yapılamaz. Promosyon kodu nakte çevrilemez ve para iadesi yapılmaz. Promosyon kodları The Body Shop mağazalarından yapılacak  alışverişlerde geçerli değildir. 

6. Promosyon kodunu nereye eklerim?

Promosyon kodunuz varsa, sepet sayfasında ürünlerin altında yer alan “Promosyon kodunuz mu var?” butonuna tıklayarak açılan kutucuğa girebilirsiniz. Kodunuzu eksiksiz ve büyük-küçük harflere dikkat ederek girdiğinizden emin olunuz. Kodu girdikten sonra “Uygula” butonuna basarak kullanmış olursunuz.

Promosyon kodlarının çalışmamasının en yaygın sebepleri şunlardır; kullanım tarihinin geçmiş olması, sepette başka bir promosyonlu ürün olması, belirlenen sipariş limitine ulaşılmamış olması veya kodun eksik/yanlış girilmiş olması (Promosyon kodunu yazarken büyük-küçük harflere dikkat ederek yazdığınızdan emin olunuz)

7. İki promosyon kodunu birlikte kullanabilir miyim?

Kampanya, promosyon, ödül, puan, hediye çeki, indirim kodu vb. birleştirilerek kullanılamaz.

8. Promosyon kodumun siparişime uygulandığını nasıl bilebilirim?

Alışverişinizi tamamlamadan önce kodunuzu ilgili ekrana girmenizin ardından toplam sepet tutarınızda promosyon değişikliği uygulanarak ekranınızda görünecektir.

9. Promosyon kodum neden çalışmıyor?

Promosyon kodunuzu bir kez kullandığınızda, bir daha kullanılamayacağının farkında olunuz ve lütfen kullanmaya ve ödeme yapmaya hazır olduğunuzdan emin oluncaya kadar kodunuzu kullanmayınız.

Promosyon kodlarının çalışmamasının en yaygın sebepleri şunlardır: kullanım tarihinin geçmiş olması, sepette başka bir promosyonlu ürün olması, belirlenen sipariş limitine ulaşılmamış olması, veya kodun eksik/yanlış girilmiş olması (Promosyon kodunu uygularken büyük-küçük harflere dikkat ederek girdiğinizden emin olunuz)

Konu ileilgili olarak 0 850 622 9 827  Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

10. Promosyon kodunu kullandığımda indirimin satın aldığım tüm ürünlere uygulanmamasının sebebi nedir?

Sunmuş olduğumuz promosyonlar belirli hüküm ve koşullara tabidir ve bu hüküm ve koşulların bir parçası olarak kod herhangi başka teklifler ile birlikte geçerli değildir. Eğer promosyonu doğru olmayan bir şekilde uyguladığımızı düşünüyorsanız 0 850 622 9 827  Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

11. Promosyon kodum kayboldu?

Promosyon kodlarınızı mutlaka güvenli bir yere not etmenizi ve/veya promosyon kodu bulunan e-postalarınızı saklamanızı hatırlatırız. Size özel (unique) kodlarınızı kaybetmeniz durumunda müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

12. Kredi veya banka kartı bilgilerim kaydediliyor mu?

Üyelerimiz tarafından ödeme yapmak amacı ile verdikleri bilgiler kaydedilmemekte ve aracı finans kuruluşları hariç, 3. şahıslarla kesinlikle paylaşılmamaktadır.

13. Fiyatlarınıza KDV dahil midir?

İnternet sitemizde belirtilen tüm fiyatlara KDV dahildir.

14. PayU Nedir?

PayUalışverişlerinizde ödemelerinizi güvenle yapabilmeniz için sitemiz tarafından kullanılan bir ödeme sistemidir.

15. 3D Secure nedir?

3D Secure, elektronik ticaret işlemlerinin güvenliğinin artırılması amacıyla Visa ve MasterCard tarafından geliştirilmiş bir sistemdir.

Verified by Visa® ve MasterCard® SecureCode™logoları* bulunan sanal iş yerlerinden yapılan alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır. Bu sayede hem kart sahipleri hem de üye iş yerleri olası sahtekârlıklara karşı güvence altına alınır.

16. Şirket adına fatura kestirebilir miyim?

E-fatura müşterisi iseniz talep edilen bilgileri girmeniz durumunda şirket adına fatura kestirmeniz mümkündür.

17. Kurumsal Toplu satın alma talebinde bulunabilir miyim?

Kurumsal toplu satın alma talepleriniz için bize [email protected] adresinden e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.

 

Ürün Teslimatı

1. Kargo ücretiniz nedir?

Anlaşmalı kargo şirketimiz Yurtiçi Kargo ile yapılan gönderimlerde kargo bedeli 7,99 TL’dir. 100 TL ve üzeri tek seferde yaptığınız alışverişlerde kargo ücretsizdir. Bunun dışında ücretsiz kargo kampanyalarımızdan haberdar olmak için veri tabanımıza üye olarak E-bültenlerimizi takip edebilirsiniz.

2. Teslimat seçenekleriniz nelerdir?

Siparişleriniz kargo ile size ulaştırılmaktadır. Yurtiçi Kargo dağıtım ağı bilgisine aşağıdaki link ile ulaşabilirsiniz:

http://www.yurticikargo.com/bilgi-servisleri/Sayfalar/en-yakin-sube.aspx

Ancak Yurtiçi Kargo’nun bulunduğunuz yere dağıtımı olmadığı takdirde, siparişinizi Yurtiçi Kargo’nun size en yakın şubesinden teslim almanız gerekmektedir.

3. Kargomu /siparişimi nasıl takip edebilirim?

Size ulaşmış olan Sipariş Onay E-postası içerisindeki linkten veya aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz:

http://www.yurticikargo.com/bilgi-servisleri/Sayfalar/kargom-nerede.aspx

4. Türkiye dışına teslimat yapıyor musunuz?

Yurtdışına ürün teslimatı yapılamamaktadır.

5. Siparişimi bir mağazaya teslim ettirebilir miyim?

Siparişleriniz mağazalarımıza teslim edilemez.

6. Siparişim ne zaman teslim edilecek?

Siparişlerinizin ödemesi onaylandıktan sonra 3 iş günü içerisinde ürününüz hazırlanarak kargoya teslim edilmektedir. Bundan sonraki süreçler ve kargonuzun teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgiye Yurtiçi Kargo’nun aşağıdaki linkinden ulaşabilirsiniz:

http://www.yurticikargo.com/bilgi-servisleri/Sayfalar/kargom-nerede.aspx

7. Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?

Kargonuz, sipariş esnasında girdiğiniz adrese teslim edilmektedir ve bu adres sonradan değiştirilemez. Adresinizi girerken hatalı girdiyseniz küçük düzeltmeler için 0 850 622 9 827 Müşteri Hizmetlerimizi arayabilirsiniz, fakat farklı bir adrese teslimat talebiniz kabul edilememektedir.

8. Satın aldığım ürünü erken gönderebilir misiniz?

Tüm siparişleriniz için teslimat işlemlerimizde standart teslimat süresi geçerlidir. Ürünleriniz 3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Kargo takibi için siparişinizi aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz:

http://www.yurticikargo.com/bilgi-servisleri/Sayfalar/kargom-nerede.aspx

9. Birden fazla adrese teslimat yaptırabilir miyim?

Her bir sipariş için tek bir adres tanımlanabilmektedir.

10. Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?

Siparişlerinizi oluştururken sistemde girmiş olduğunuz adres teslimat adresi olarak kabul edilir ve teslimat sırasında teslimat adresinizde bulunmamanız durumunda, 444 99 99 numaralı telefondan Yurtiçi Kargo ile iletişime geçerek kargonuzun takibini yapmanız gerekmektedir.

11. Bulunduğum yerde kargo firması yoksa siparişimi nasıl teslim alacağım?

Siparişlerinizi ulaştıran Yurtiçi Kargo, tüm Türkiye'ye teslimat yapabilmektedir. Ancak köy, kırsal bölgeler ve karayoluyla ulaşım sağlanamayan yerlere ürün teslimatı yapılamaması söz konusu olabilir. Bunun gibi durumlarda siparişiniz Yurtiçi Kargo tarafından “Telefon ihbarlı sipariş” olarak güncellenecektir ve adresinize en yakın Yurtiçi Kargo şubesi tarafından size telefonla ulaşılarak gönderinizi şubeye giderek elden almanız konusunda bilgi verilecektir. Bu durumun sitede alışveriş esnasında tespit edilmesi mümkün değildir. Kargo teslimatı açısından sıkıntı yaşayabileceğinizi düşünüyorsanız lütfen sipariş vermeden önce 444 99 99 numaralı telefondan Yurtiçi Kargo müşteri hizmetleriyle iletişime geçip, adresinize teslimat yapılıp yapılamayacağını öğreniniz.

12. Paket hasarlı geldi. Teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili 0 850 622 9 827  Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

 

Genel Bilgilendirmeler

1. Size nasıl e-posta yollayabilirim?

[email protected] adresimize e-postalarınızı yollayabilirsiniz.

2. Canlı chat hizmetiniz var mı?

Canlı chat hizmetimiz bulunmamaktadır.

3. The Body Shop®’ta çalışmak için nasıl başvuru yapabilirim?

The Body Shop’a iş başvurusunda bulunmak için, markamızın mevcut açık pozisyonlarına ilgili linkten (http://www.shaya.com.tr/tr/kariyer) başvuru yapabileceğinizi belirtmek isteriz.

4. Bayilik anlaşması ile yaşadığım şehirde The Body Shop® mağazası açmak mümkün mü?

Shaya, bünyesindeki markaların Türkiye'deki işletme haklarına sahiptir. Markaların uluslararası stratejileri gereği, Türkiye'de mevcut ve açılacak olan tüm markaların mağazaları sadece Shaya tarafından açılabilmekte ve mağaza operasyonları Shaya tarafından yürütülmektedir. Bu nedenle, bayilik anlaşması ile herhangi bir şehirde The Body Shop® mağazası açılması mümkün değildir.

5. The Body Shop®’taki deneyimimle ilgili geri bildirim vermek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?

Müşteri Hizmetleri ekibimizle 0 850 622 9 827  no’lu telefondan ya da [email protected] e-posta adresinden irtibata geçebilirsiniz.

6. Müşteri hizmetleri çağrı merkezinizin hizmet saatleri nedir ve sizinle nasıl iletişime geçebilirim?

Çağrı Merkezimiz resmi tatiller hariç hafta içi her gün 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Bu saatlerin dışında gerçekleştirdiğiniz aramalar size en kısa zamanda geri dönüş yapabilmemiz için sesli kayıt sistemi tarafından kaydediliyor olacaktır. Ayrıca [email protected] e-posta adresinden irtibata geçebilirsiniz.

7. Kampanya ve fırsatlarınızdan haberdar olmak için ne yapmam gerekiyor?

www.thebodyshop.com.tr adresimizi ziyaret ettiğinizde karşınıza çıkan pop-up sayfamıza bilgilerinizi bırakarak kayıt oluşturabilirsiniz.

Ayrıca internet sitemizde anasayfada bulunan “Yeniliklerden haberdar ol” alanına e-posta bilginizi girerek de bülten gönderim listemize üye olabilirsiniz.

Eğer internet sitemize üye iseniz, üyelik bilgilerinizle giriş yaparak “Hesabım > İletişim detaylarım” bölümüne ulaştığınızda ilgili alanları doldurarak da bültenlerimize kayıt olabilirsiniz.

8. Facebook sayfanız var mı?

Facebook The Body Shop (https://www.facebook.com/TheBodyShopTurkiye) sayfamızdan bizi takip edebilir, yeni çıkan ürünlerimiz ve kampanyalarımız hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

9. Twitter sayfanız var mı?

Twitter The Body Shop (https://www.twitter.com/thebodyshoptr) sayfamızdan bizi takip edebilir, yeni çıkan ürünlerimiz ve kampanyalarımız hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

10. Instagram sayfanız var mı?

Instagram The Body Shop (https://www.instagram.com/thebodyshoptr) sayfamızdan bizi takip edebilir, yeni çıkan ürünlerimiz ve kampanyalarımız hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

11. Çerez nedir?

Çerezler, siyaret ettiğiniz siteler tarafında bilgisayarınıza kaydedilen ve sizin bir sonraki ziyaretinzde sitenin sizi ve tercihlerinizi hatırlamasına olanak veren küçük ve zararsız metin dosyalarıdır. Thebodyshop.com.tr sitesinde de çerezler bu amaçlarla kullanılmaktadır. Siteyi kullanarak çerez politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.

12. Çerez politikanız nedir?

Çerez politikamızla ilgili olarak “Üyelik ve Gizlilik Politikası” sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

 

Mağazalar

1. Mağaza açılış saatlerini nasıl öğrenebilirim?

Size en yakın mağaza açılış saatlerine  “Mağaza Ara”dan ulaşabilirsiniz.

2. Bana en yakın mağaza nerede?

Size en yakın mağazalara “Mağaza Ara”dan ulaşabilirsiniz.

3. The Body Shop Ürünlerinde Paraben Var mı?

Birçok ürünümüzde paraben kullanılmamaktadır. Çok yakında sayfamızdaki içerikler güncellenecektir. Şu anda sayfamızda bulunan parabensiz cilt bakımı ürünlerine  buraya tıklayarak göz atabilirsiniz. Parabensiz şampuan, parabensiz nemlendirici krem, parabansiz serum, maske, peeling ürünlerini online satın alabilirsiniz.

LOVE YOUR BODY CLUB

Kullanım Koşulları ve Avantajları

1. Love Your Body Club nedir?

Love Your Body Club ayrıcalıklar kulübü indirim puanı toplama ve indirim çeki kazanma üzerine kurulmuş, müşterilerimize çeşitli kampanya ve diğer indirim fırsatları sunduğumuz bir sadakat programıdır.

2. Love Your Body Club Ayrıcalıklar Kulübünün sunduğu avantajlar nelerdir?

Love Your Body Club ile yapacağınız alışverişler TL puan olarak birikir ve her 250 TL’lik alışverişte hesabınıza 15 TL’lik indirim çeki yüklenir. Ayrıca sadece Love Your Body Club üyelerimize özel sunacağımız özel sürpriz ve kampanyalardan faydalanabilirsiniz.

3. Love Your Body Club Sunulan avantajlar değişebilir mi?

The Body Shop kampanya ve promosyonlarda değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

4. Kulübe üye olduktan sonra ne zaman kullanmaya başlayabilirim?

Mobil uygulama üzerinden üye işlemlerini tamamladıktan sonra hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

5. Bana özel kampanyalardan nasıl haberdar olurum?

Size özel kampanyalar mobil uygulamanın Kampanyalar bölümünde yer almakta olup, aynı zamanda sizlerle e-posta, SMS ve/veya push bildirim mesajları ile iletişime geçilmektedir.

6. Bana özel kampanyalardan nasıl yararlanabilirim?

Size özel kampanyalardan mobil uygulama ekranındaki QR kodunu kasada okutarak faydalanabilirsiniz.

7. Farklı kampanyalar birleştirilebilir mi?

Kampanya veya indirimli ürünlerde TL puan kazanılabilir, ancak indirim çeki kullanılamaz. Farklı kampanya veya promosyonlar birleştirilemez. Kasada en avantajlı olan kampanyayı seçme hakkına sahip olursunuz.

8. Alışverişimde farklı kampanyalardan hangisi geçerli olacak?

Kasada en avantajlı olan kampanyayı seçme hakkına sahip olursunuz.

9. Arkadaşıma tanımlanan kampanya neden bana tanımlanmadı?

Kampanyalarımız müşterilerimiz özelinde farklılık gösterebilmektedir. Farklı müşterilerimize farklı kampanyalar tanımlanabilmektedir.

10. Kulüp avantajları tüm The Body Shop mağazalarında geçerli mi?

Kulüp avantajları Online Alışveriş Sitesi hariç, Shaya Mağazacılık A.Ş. tarafından işletmesi yapılan tüm The Body Shop mağazalarında geçerlidir.

11. Kulüp avantajları neden online alışverişlerimde geçerli değil?

Şu an için kulüp avantajları online alışverişlerde geçerli değildir. Geri bildiriminiz bizim için önemli. Talebinizi iletiyor olacağız.

12. Uygulama üzerinden neden online alışveriş yapamıyorum?

Mobil uygulamamız yalnızca üyelere özel kampanyaların duyuru ve kullanılması için tasarlanmıştır. Alışverişlerinizi The Body Shop mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz.

13. Uygulamaya para yükleyebiliyor muyum?

Uygulamaya para yüklenememektedir.

14. Uygulama üzerinden ödeme yapabiliyor muyum?

Uygulama üzerinden ödeme yapılamamaktadır. Yalnızca indirim çeklerinin harcamasını gerçekleştirebilirsiniz.

Üyelik İşlemleri

1. Kulübe nasıl katılabilirim/üye olabilirim?

Kulübe mobil uygulama indirildikten sonra, Profil bölümünden Giriş butonuna tıklanarak üye olunabilir.

2. Üyelik için hangi kişisel bilgilerimi vermem gerekiyor?

Üyelik için Ad, Soyad, Cep Telefonu ve E-posta Adres bilgileri zorunludur. Doğum Tarihi ve Cinsiyet bilgileri opsiyoneldir.

3. Kişisel bilgilerim nerede saklanıyor?

Kişisel bilgiler üyelik sözleşmesinde yer alan iş ortaklarımızın veritabanlarında saklanmaktadır.

4. Kişisel verilerimin saklanması ile ilgili bilgi almak istiyorum.

Mobil uygulamada sağ alt köşedeki Profil’de yer alan KVK Aydınlatma metninden bu bilgiere ulaşabilirsiniz.

5. Üyeliğimi nasıl aktif hale getireceğim?

Üyelik için herhangi bir aktivasyon aşaması gerekmemektedir. SMS şifresi ile giriş yapıldıktan ve üyelik adımları tamamlandıktan sonra üyelik aktif hale gelir.

6. Kulübe üye olabilmek için ücret talep ediliyor mu?

Kulübe üye olabilmek için ücret talep edilmemektedir.

7. Üyeliğin geçerlilik süresi var mı?

Üyeliğin geçerlilik süresi yoktur.

8. Üyeliğimi pasif hale getirebiliyor muyum? Sonra tekrar aktif hale getirebilir muyum? İçindeki bakiye ve indirim çeklerimin pasif hale gelince silinecek mi?

Üyeliği pasif ve sonrasında tekrar aktif hale getirmek mümkün değildir. İçindeki bakiye ve indirim çekleri son kullanma tarihlerinde silinecektir.

9. Üyelik iptali ve iletişim izinleri değişikliği/kişisel bilgilerin silinmesi talepleri?

Konu ile ilgili olarak 0 850 622 9 827 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya yaşadığınız sorunu [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

10. Havalimanında Duty Free’de üyeliğim geçerli midir?

Havalimanında Duty Free’de üyelik geçerli değildir.

11. Üyeliğim yurtdışındaki The Body Shop mağazalarında geçerli midir?

Üyelik yurtdışındaki The Body Shop mağazalarında geçerli değildir.

Puan/İndirim Çeki İşlemleri

1. Nasıl indirim çeki kazanırım?

Bir veya birden fazla alışverişte 250 TL’ye ulaştığınızda 15 TL’lik indirim çekine hak kazanırsınız.

2. Hesabımda puan nasıl birikir?

Mağazalardan yapılan alışveriş tutarı kadar hesapta TL puan bakiyesi birikir. Dönemsel kampanya ve promosyonlarda ek TL puan kazanma fırsatı da olabilir.

3. Farklı ödeme yöntemleri ile alışverişlerim TL puan olarak yükleniyor mu?

Nakit, banka ve kredi kartı ile yapılan ödemelerde de alışverişler TL puan olarak yüklenir.

4. Hediye çekleri ile yapılan alışverişlerim TL puan olarak yükleniyor mu?

Hediye çekleri ile yapılan ödemelerde alışverişler TL puan olarak yüklenmez.

5. İndirim çeki kullanarak yaptığım harcamalardan TL puan olarak yüklenir mi?

İndirim çeki harcamaları fişe indirim olarak yansıdığı için TL puan olarak yüklenmez. İndirim çeki tutarı düşüldükten sonraki kalan harcama tutarınız TL puan bakiyenize yüklenir.

6. Üyeliğimde bulunan TL puan bakiyesini ve indirim çek adedini nasıl takip edeceğim?

Mobil uygulamada yer alan Hesabım alanından TL puan bakiyesi ve indirim çek adedi takip edilebilir.

7. İndirim çekimin geçerlilik süresi nedir?

İlk yıl için 31 Aralık 2019 tarihine kadar geçerlidir.
Sonraki yıllarda indirim çekleri kazanılan yılın 31 Aralık tarihine kadar geçerli olacaktır.

8. İndirim çekimi hangi ürünlerde kullanabilirim? İndirimli/kampanyalı ürünlerde geçerli midir?

İndirim çeki The Body Shop mağazalarında (Online Alışveriş Sitesi hariç) tek bir fişte bir adet olmak üzere kullanılabilir. İndirimli/kampanyalı ürünlerde geçerli değildir.

9. Bir ürün/alışverişte birden fazla çek kullanabilir miyim?

Her bir fiş için bir adet indirim çeki kullanılabilir.

10. İndirim çekimi bölerek kullanabilir miyim?

İndirim çeki bölünemez, tek seferde kullanılabilir.

11. İndirim çeki tutarından az bir ürün aldığımda çekimi nasıl kullanacağım?

İndirim çekinin tamamı kullanılmış sayılacaktır.

12. Hesabımda biriken TL puanlarımın geçerlilik süresi nedir?

İlk yıl için 31 Aralık 2019 tarihine kadar geçerlidir.
Sonraki yıllarda TL puanlar kazanılan yılın 31 Aralık tarihine kadar geçerli olacaktır.

13. Hangi ürünlerde TL puan kazanabilirim? İndirimli/kampanyalı ürünlerde geçerli midir?

TL puanları The Body Shop mağazalarında (Online Alışveriş Sitesi hariç) tüm ürün alışverişlerinde kazanılabilir. İndirimli/kampanyalı ürünlerde de alışveriş tutarı üzerinden TL puan kazanılabilir.

14. Başka bir üyeye indirim çeki gönderme veya bakiye aktarma mümkün mü?

Başka bir üyeye indirim çeki gönderme veya bakiye aktarma mümkün değildir.

Mobil Uygulama

1. Mobil uygulamada kayıt işlemini neden yaptırmalıyım?

Mobil uygulamada kayıt işlemini TL puan ve indirim çeki bilgilerinin kayıt edilebilmesi ve QR kod ile avantajlardan faydalanabilmek için yaptırılması gerekmektedir.

2. Mobil uygulama kaydı sırasında bir şifre oluşturulması gerekiyor mu?

Şifre oluşturulması gerekli değildir. SMS ile şifre kayıtlı olan cep telefonuna otomatik olarak gönderilmektedir.

3. Hangi cihazlara mobil uygulamayı indirebiliyorum? / Mobil uygulama hangi işletim sistemlerinde ve cihazlarda çalışıyor?

iOS 8 ve üzeri bütün cihazlarda
Android 4.1 ve üzeri bütün telefonlarda kullanılabilir.

4. Mobil uygulamayı birden fazla cihazda kullanabilir miyim?

Uygulamayı aynı telefon numarası ile istediğiniz kadar cihaza yükleyebilirsiniz.

5. Alışveriş geçmişimi nasıl görebilirim?

Alışveriş geçmişi Mobil uygulamada sağ alt köşedeki Profil’de yer alan Alışveriş Geçmişi bölümünden görülebilir.

6. TL puan bakiyemi ve indirim çeklerimi nasıl görebilirim?

Mobil uygulamada alt menüdeki 4.ikon olan Hesabım alanından TL puan bakiyesi ve indirim çek adedi takip edilebilir.

7. Kazandığım indirim çeklerini ve kampanyalarımı uygulamada neden göremiyorum?

Konu ile ilgili olarak 0 850 622 9 827 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya yaşadığınız sorunu [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

8. Üyelik öncesi alışverişlerimi hesabıma tanımlayabiliyor musunuz?

Üyelik öncesi alışverişleriniz hesabınıza tanımlanamamaktadır.

9. Alışverişimde QR kodu okutmayı unuttum/telefonumla ilgili bir sorun yaşadım.

QR okutulmadan yapılan alışverişleriniz hesabınıza sonradan tanımlanamamaktadır.

10. Alışveriş geçmişimin neden sadece 1 yıl öncesini görüntülebiliyorum?

Mobil uygulama mevcut yapısı sebebiyle alışveriş geçmişini 1 yıl öncesine kadar listeleyecek şekilde kurgulanmıştır.

11. Daha önceki kampanyalar uygulamada neden gösterilmiyor?

Mobil uygulama mevcut yapısı sebebiyle daha önceki kampanyalar uygulamada gösterilmemektedir.

12. Cep telefonum çalınırsa/kaybedersem ne yapmam gerekiyor?

Cep telefonu çalınması/kaybetme durumlarında Müşteri Hizmetleri’ni arayarak hesabınıza geçici olarak erişim dondurulabilir.

13. Telefon değişikliği yaparsam Mobil uygulamayı yeni cihazımda da kullanabilir miyim?

Telefon değişikliği yapılırsa Mobil uygulamayı yeni cihazda aynı telefon numarası ile kullanılabilir.

14. Telefon numaram değişti. Uygulamayı nasıl kullabilirim?

Konu ile ilgili olarak 0 850 622 9 827 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya yaşadığınız sorunu [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

15. E-posta adresim değişti. Uygulamayı nasıl kullabilirim?

E-posta adresi değişikliği olduğunda cep telefonunuz ile giriş yaptıktan sonra Bilgilerimi Güncelle alanından ilgili değişikliği yapabilirsiniz.

16. Mobil uygulama ile ilgili olarak sorun yaşarsam ne yapmalıyım?

Konu ile ilgili olarak 0 850 622 9 827 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya yaşadığınız sorunu [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

17. Mobil uygulama üzerinde bir işlem yaparken / kasada ödeme yaparken teknik bir problem olursa (internet kesilirse, barkod okuyucu çalışmazsa, telefonun şarjı biterse) hesap veya indirim çekimi kaybeder miyim?

Alışveriş tamamlanmadığı sürece indirim çeki hesaptan düşmez.

18. Mağazalarla/ürünlerle ilgili bilgiler mobil uygulamada var mı?

Mağaza adres bilgileri mobil uygulamada yer almaktadır. Ürünlerimizin bir kısmı mobil uygulamada yer almakta, daha detaylı bilgi için www.thebodyshop.com.tr ziyaret edilmelidir.

19. Mobil uygulama neden konum bilgilerimi kullanmak istiyor?

Mobil uygulama en yakın mağazayı gösterebilmek için konum bilgisini kullanmaktadır.

20. Mobil uygulamayı kullanmak için internet bağlantısı gerekli mi?

Mobil uygulamayı kullanmak için internet bağlantısı gereklidir.

21. Mobil uygulamanın dili değiştirilebilir mi?

Mobil uygulama yalnızca Türkçe dilinde kullanılabilir.

22. Mobil uygulamada Mesajlar diye bir bölüm var. Başkalarıyla iletişime geçebilir miyim?

Mobil uygulamada yer alan Mesajlar bölümü kullanıcıya iletilen push bildirim mesajlarını saklamak amaçlı kullanılmaktadır. Başka kullanıcılar ile iletişim mümkün değildir.

23. Neden sadece Türkiye telefon numaraları geçerli?

Mobil uygulama mevcut yapısı sebebiyle sadece Türkiye telefon numaraları geçerlidir.